Läsårsstart: årskurs 6

Hej! 
Hoppas du haft många sköna och glada dagar, denna soliga och varma sommar!


Jag har blivit mormor för andra gången och Vilma har fått en lillasyster. Nora heter hon och är nu fyra veckor gammal.



Vilma och jag har "hängt" mycket i sommar. Bl a har vi plockat bär och varit på Junibacken i Stockholm. För någon vecka sedan red vi tillsammans med Annelie.







Jag har läst många böcker i sommar. Har du? 👍 för dig, Teo, som skrivit en bokrecension på bloggen! Fram för fler recensioner!!!

Vi får höras mer om några veckor. Då får ni skriva och berätta hur ni har det på högstadiet! En liten träff ska vi väl också få till! 

Kram
/ Lena



Kommentarer
Postat av: Teo

Hej Lena. När kan klassen komma till dig och träffas.





TEO

Svar: Hej, Teo!
Vad glad jag blir att höra ifrån dig! Hoppas du och alla i klassen har det bra på "högstadiet"! Du ska veta att jag tänker på er nästan varje dag.

Tiden går fort och snart är det redan höstlov. Jag hade tänkt art ni skulle komma till mig före lovet o det är ju nästa vecka det! Hur ser ert schema ut på fredagar? Kan klockan 14:30 passa nu på fredag, tror du?

Kram
/Lena
skeppislycka.blogg.se

2014-10-17 @ 12:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0